V četrtek, 5. 6. 2014 so imeli učenci 8. razredov tehnični dan na temo SADJE IN ZELENJAVA V VSAKODNEVNI PREHRANI ter POMEN ZAJTRKA.
Razdeljeni so bili v štiri skupine: novinarsko-raziskovalna, matematična, gospodinjska in likovna skupina.
Vsi osmošolci pa so na začetku dneva izpolnili tudi dve anketi o uživanju sadja, zelenjave in zajtrka.
Učencem in mentorjem skupin (Marijana Pšeničnik, Sabina Smolar, Igor Vitrih) se zahvaljujem za uspešno izveden tehnični dan.
Vodja dneva Elizabet Negovec Kopmajer
DELO SKUPIN
- Učenci novinarsko-raziskovalne skupine so iz literature in spleta zbrali podatke o različnih vrstah sadja in zelenjave. naredili so plakate, sestavili križanke in zapisali različne pregovore. Tri učenke pa so zbrale podatke o tem kaj delajo druge skupine.
- V matematični skupini so učenci analizirali ankete. Zbrane podatke o uživanju sadja, zelenjave in zajtrka prikazali v obliki grafov in tabel.
- V gospodinjski delavnici so dekleta in fantje za učence ostalih skupin pripravili zelenjavne in sadne napitke.
- Učenci likovne skupine so iz kolaž papirja izdelovali slike na temo sadja in zelenjave. Narisali so skice, na le-te pa so prilepili koščke kolaža.