S šolskim letom 2015/16 smo tudi na naši šoli pričeli z uvajanjem prvega tujega jezika - angleščino v drugi razred. Projekt se izvaja s sodelovanjem Zavoda Republike Slovenije za šolstvo, vanj pa so vključeni vsi učenci 2. razredov, to je 76 učencev. Učenci imajo tako 2-krat tedensko na urniku tuj jezik angleščino, ki je vpeta v urnik oddelka.

Uvajanje zgodnjega poučevanje tujega jezika vodi Šolska projektna skupina, ki jo vodi ravnateljica šole Marjeta Podgoršek Rek, članice pa smo: Mateja Petek in Nadja Sep, učiteljici tujega jezika v 2. razredu, Maja Medved, učiteljica razrednega pouka v 2. razredu, Helena Gostenčnik, učiteljica angleščine ter Bernarda Gnamuš Šlebnik, predstavnica staršev.

Splošni cilj učenja tujega jezika v prvem obdobju je razvijanje celostne zmožnosti za medkulturno in med-jezikovno sporazumevanje. Učenci se usposobijo za vsebinsko in okoliščinam ustrezno sporazumevanje in s tem za možnost vključevanja v vsakdanje življenje in kulturo govorcev ciljnega jezika.

Cilji zgodnjega učenja tujega jezika so torej predvsem senzibilizacija za tuji jezik, razvoj zmožnosti in motivacije za vseživljenjsko jezikovno učenje, oblikovanje posameznikove raznojezičnosti in družbene večjezičnosti, razvijanje receptivnih, receptivno-produktivnih in produktivnih spretnosti.

Učenje in poučevanje tujih jezikov se tesno povezuje s cilji, vsebinami in dejavnostmi učencev pri drugih predmetih. Glavno merilo za izbiro tem pri pouku tujega jezika so vsebine nejezikovnih predmetov, medtem ko se z ustreznim jezikovnim vnosom razvijajo hkrati tudi jezikovne strukture. Učenci izkusijo, razumejo in uporabijo jezik v simuliranih situacijah in medsebojni komunikaciji. Glavni poudarek je na poslušanju in slušnem razumevanje ter govornemu sporočanju in sporazumevanju. Otroci imajo pri tej starosti bogato domišljijo, so radovedni in se želijo sporazumevati, zato se lažje, hitreje in neobremenjeno učijo ter pridobivajo občutek za jezik (ritem, intonacija). Nimajo ovir pri posnemanju učitelja ter ponavljanju besed oz. povedi. Pripravljeni so govoriti, delati napake, manj so sramežljivi kot v kasnejših starostnih obdobjih. Ker so zelo dojemljivi za slušno podobo jezika, lažje usvajajo in posnemajo glasovno podobo besed in izrazov-tudi glasov, ki jih v slovenščini nimamo.

Pri pouku ne potrebujemo učbenika oz. delovnega zvezka. Uporabljamo veliko avtentičnega, konkretnega in slikovnega materiala - sličice, razne namizne in druge didaktične igre in didaktični material, pravljice, zgodbice, material za igre vlog, lutke, kostumi, pesmi, izštevanke, recitacije in druge. V pouk vključujemo veliko pevskih, ritmičnih, gibalnih in igralnih aktivnosti. Veliko je poslušanja, otroci pa pokažejo razumevanje s svojim besednim (v slovenščini ali angleščini) ali nebesednim (gibalno, z risanjem, mimika) odzivom.

Učiteljici tujega jezika v 2. razredu: Mateja Petek in Nadja Sep

V SOBOTO, 17. 10. 2015 smo organizirali humanitarno akcijo »Drobtinica«. Na dveh stojnicah (pred trgovino Mercator in Tuš na Mariborski cesti) smo zbrali 782,57 € prostovoljnih prispevkov. Denar bomo namenili učencem naše šole za plačilo malice in kosila. Vsem, ki ste sodelovali najlepša hvala za lepe risbice. Posebna zahvala gre prostovoljkama Hani Roglšek in Leni Namar ter najboljšima »muzikantoma« Danaji Grebenc in Benjaminu Merzdovniku.

Mentorica: učiteljica Karmen Rotovnik

VARNO V ŠOLI

PRIPOROČILA V ČASU EPIDEMIJE

POSKRBIMO ZA SVOJE DOBRO POČUTJE

KER POGOVOR DAJE MOČ

ŠOLA NA DALJAVO

TOM TELEFON

POUK NA DALJAVO - NE POZABI

PROJEKT POGUM

Opozarjanje na šolo AMD Dravograd

ZADNJE SLIKE

PRIJAVA