Opis:

Najprej smo šli na sprehod , si ogledali drevesa in se ob tem pogovarjali kako zraste drevo, kaj potrebuje za rast. Ustavili smo se ob sadovnjaku, ki je za šolo. V šoli smo lepili kartonske tulce s kolaž papirjem, ki predstavljajo deblo, Nato smo v tulce lepili veje, ki so jih nabrali učenci.

Naredili smo tudi dva poizkusa:

1. V eno vazo smo dali veje forzicije in kodraste vrbe. V vazo smo nalili vodo, vazo pa postavili na sončno mesto.

2. V drugo vazo smo dali veje brez vode in bolj na temno.

Ugotovili smo, da so veje, ki so v vodi in imajo svetlobo, ter toploto, ozelenele in zacvetele. Veje kodraste vrbe so pognale tudi korenine.

Veje, ki so bile brez vode, svetlobe in toplote so se posušile.

Najprej smo šli na sprehod , si ogledali drevesa in se ob tem pogovarjali kako zraste drevo, kaj potrebuje za rast.  Ustavili smo se ob sadovnjaku, ki je za šolo. V šoli smo lepili kartonske tulce s kolaž papirjem, ki predstavljajo deblo, Nato smo v tulce lepili veje, ki so jih nabrali učenci.

Naredili smo tudi dva poizkusa:

1. V eno vazo smo dali veje forzicije in kodraste vrbe. V vazo smo nalili vodo, vazo pa postavili na sončno mesto.

2. V drugo vazo smo dali veje brez vode in bolj na temno.

Ugotovili smo, da so veje, ki so v vodi in imajo svetlobo, ter toploto, ozelenele in zacvetele. Veje kodraste vrbe so pognale tudi korenine.

Veje, ki so bile brez vode, svetlobe in toplote so se posušile.